Novice

Potrebujete pomoč?

Pokličite +386 1 2806 200 ali nam pišite na info@kig.si

Obvestilo o spremembi cen

10. 1. 2017

Spoštovani poslovni partner,

V zadnjem letu smo priča večjim spremembam in nihanju cen materialov, ki v veliki meri sestavljajo ceno naših izdelkov, ki jih proizvajamo za vas.

Cene največkrat uporabljenih materialov so tako v preteklih 12 mesecih zrasle za več kot   15  %, kar povzroča očitno neskladje med ponujenimi in trenutno realnimi cenami izdelkov. Zato moramo cene prilagoditi v skladu z našim medsebojnim dogovorom in našimi SPP (točka 4.2).

Za vsa naročila po 20.1.2017 bomo tako za vse izdelke preverili trenutno ceno materiala in z le-to uskladili ceno izdelka.

Novo ceno vam bomo poslali skupaj s potrditvijo naročila.

Prosimo, da naše potrditve naročil s novo oblikovanimi cenami potrdite najkasneje v treh dneh od prejema naše potrditve, saj bomo v nasprotnem primeru šteli naročilo kot potrjeno z novimi cenami (in morebitnimi novimi roki dobave)

Zahvaljujemo se vam za razumevanje in vas lepo pozdravljamo.


V KIGu uspešno zaključili investicijo

09. 1. 2017

V Kig-u smo v decembru uspešno zaključili investicijo v novo avtomatsko lepilno linijo lastne proizvodnje. Nova lepilna linija ima za razliko od stare, veliko večjo kapaciteto ter je mnogo bolj prilagodljiva na različne dimenzije registrskih tablic. Prav tako smo prilagodili pogonski sistem ter sistem za vzporednost, s čimer smo zmanjšali izmet, ki nastane zaradi zaustavitev stroja med vlaganjem materiala. V naslednjih mesecih bomo stroj začeli uvajati v tekočo proizvodnjo.


Objava spremembe splošnih prodajnih pogojev

04. 1. 2017

Družbi KIG d.d. in Meblo Signalizacija d.o.o. sta danes, 4.1.2017 na svoji internetni strani http://kig.si/dodatno/pogoji-poslovanja/ objavili spremenjene splošne pogoje poslovanja za področje prodaje. Pogoji stopijo v veljavo dne 19.1.2017. Ob napovedani oz. objavljeni uveljavitvi novih ali spremenjenih splošnih pogojev poslovanja lahko kupec/dobavitelj odpove veljaven pravni posel tako, da poda pisno izjavo o odpovedi pred predvideno uveljavitvijo novih oziroma spremenjenih splošnih pogojev poslovanja, z odpovednim rokom devetdeset (90) dni.


Kig d.d. pridobil nov večji posel s podjetjem Ganter

01. 12. 2016

Nekajmesečne priprave in pogajanja s kupcem smo uspešno zaključili in pridobili novo naročilo kupca Ganter, ki bo v naslednjih mesecih dodobra zaposlilo našo proizvodnjo. Gre za visokokakovostno trgovinsko opremo, pri kateri smo v veliki meri sodelovali tudi pri tehnološki izpopolnitvi in delno tudi razvoju. Opremili smo že 1200 kvadratnih metrov »vzorčnih« površin v trgovini v Helsinkih in z našo takratno izvedbo so bili kupci izjemno zadovoljni. Izpolnjevanje vseh dogovorjenih pogojev (roka dobave , kvalitete in cene izdelkov) je bil eden od odločilnih kriterijev, zaradi katerih nam je kupec zaupal tudi drugi del posla. Tako bomo skupaj z našim partnerjem Ganter v naslednjih treh mesecih opremili še  8000 kvadratnih metrov novega trgovskega centra v Tapioli na Norveškem.

V toku pa je tudi več dogovorov o dodatnih projektih s kupcem Ganter, ki je v letošnjem letu že do sedaj podvojil lanskoletni promet.


KIG d.d. uspešen na Kosovem

05. 11. 2016

Septembra 2015 je bil na Kosovu objavljen zadnji javni mednarodni  razpis za izdelavo in dobavo avtomobilskih registrskih tablic. Po eni ponovitvi razpisa in večmesečnih postopkih izbora in pritožb neizbranih ponudnikov je bil KIG d.d. skupaj z lokalnim partnerjem pravnomočno izbran, podpis pogodbe je bil 17.10.2016 po več kot leto dni trajajočem postopku. Veljavnost pogodbe je za obdobje 2016 – 2019. Prva dobava personalizirani tablic bo izvedena v drugem tednu novembra 2016.


Zakaj je dobro delati z nami?
Edinstveni

Vse na enem mestu: mehanska in ročna obdelava od načrtovanja do izvedbe, od surovine do končnega izdelka narejeno v vsaki želeni barvi

Izkušeni

Več kot 65 let izkušenj pri delu s pločevino in cevmi, z aluminijem in inoxom, h kakovosti naravnano in produktivno osebje

Stabilnost

Boljši od konkurence – finančna stabilnost, član skupine MSIN (100 milijonov EUR letnih prihodkov), certificirani dobavitelj podjetja IKEA.

Zanesljivi

Sistemsko upravljanje procesa načrtovanja & dobave & proizvodnje.

Stalnost

Zagotovljena s certifikatom ISO (9001, 14001,27001), najsodobnejša informacijska oprema.

Sledljivost

Z našo programsko rešitvijo LPPM nudimo POPOLNO SLEDLJIVOST

Kakovost

Zagotavljamo najvišjo KAKOVOST, ker uporabljamo samo najboljše materiale

Varnost

Zagotavljamo najvišjo stopnjo VARNOSTI s široko izbiro varnostnih elementov

Drugačni

Ker proizvajamo visoko zmogljive prometne znake

Boljši

Ker imamo s strani 3M certificirano proizvodnjo in dajemo do 12-letno garancijo za natisnjene znake

Dodana vrednost

Z učinkovitim proizvodnim procesom in sposobnostjo vključevanja različnih tehnologij in izdelkov